2010-10-10 @ 20:34:46
Jag fick den underbara turen att ha Thomas hemma ikväll, han tar morgontåget i alla fall! Så nu springer han omkring o packar, o sen ska vi fara o sova. Ni som inte har distansförhållande eller liknande ska ta vara på all tid ni har med er pojkvän, för det är inte roligt att bara se dem 2 dagar och om man har tur 3 dagare/vecka!!

Har annars klippt mig idag, så nu har jag fräschare o friskare hår, tack Nathalie!

Men som sagt, god natt på er. Helgerna är alltid dålig uppdatering eftersom Thomas är hemma och vi alltid rajtar och på över allt och det annars är allmänt mycket då! :)



I morgon ska ha bokföringsdate med Mägs (hon den söta längst fram, hehe) igen. :) Får se då om jag blir någo smartare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0