2010-10-31 @ 00:59:45
Haha, nu sitter jag och T o käkar "fylle käk". Vi har med andra ord kommit hem till lägenheten. Det roliga med kvällen var att jag blev uppkallad på scenen för sexigaste utklädnad på Ollis, men tyvärr förlorade jag mot en "transo" (kille utklädd till kvinna).

Sara tog en hel del bilder både från då jag blev uppkallad på scenen, och från då jag dansade, så bilder kommer i morgon! GRATTIS TILL DIG SEXIGA "TRANSO", du var en värdig vinnare! :)

Nu ska jag käka min hamburgare o gå o sova!

God natt!


Mycket kvar av lockarna, jag vet höhö, dansade ser ni så att jag svettades som en gris!! ;) Jag fick en helt super rolig kväll trots att jag hade lejdon i början av den! :) Men som Thomas sa "man gör det bästa av det" ,och se hur jäkla bra den blev, bästa på länge! Älskar min Thomas o goaste vännerna jag fick shejka loss med på dansgolvet, men nu hostar jag som f*n :(

Kommentarer
Postat av: Christina

Vi heja ivrigt jag å Lisso på dej. Men du had hu som helst jättesnygg utklädnad. Passa dej riktit bra. ;)

2010-10-31 @ 11:02:47
URL: http://Christina.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0