2010-10-17 @ 13:44:59
Nu är jag hemma igen efte 1,5 h intensivshopping. Mamma fyndade en massa, jag köpte ett par leggings som finall passade och ett halsband med massa kedjor. Båda har jag velat ha i flera månader, leggings har jag provat och beställt hem i massor men inga har passat så det har bara varit att för atillbaka till hyllan eller skicka tillbaka, men FINALLY hittade jag ett par som passade mig längd och min Euro-Afro ass :)



Vi steg in i butikerna när de precis öppnat så det var väldigt lugnt på stan. Örebro är så fin stad!!


Varken mamma eller Magnus vill vara med på bloggen, men Ina ställde upp. Min fina syster o jag


Där se ni lite av kängorna o den gråa tröjan jag köpte igår + påsarna från MQ o Åhlens


Mina leggins kan ni få se senare när jag har på dem. :)


Mitt snygga halsband från MQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0