2010-10-06 @ 21:47:08
Nej jag har inte astma, men som jag skrivit 1000 ggr så är mina förkylningar lååångvariga och ordentliga efter mononucleosen (körtelfeber). Har nu under kvällen varit hemm till smedsby för 3e gången idag, men denna gång blev jag lite undersökt av mamma. Blåste i en mätare för att kolla min utblåsning och blåste inte bra, man skulle ha över 500 när man blåst eut, jag hade 350.. Så nu kom jag hem med astmamedicin.

Mamma har en teori att jag skulle vara allergisk mot Leo, men om jag är det så fixar jag medicin, inte för något i världen att jag skulle ge bort honom, ALDRIG! Han är min baby!



Jag ska ta den medicinen i 2 veckor, hoppeligen blir jag bättre då. Men är van vid det här laget att alltid äta någon kur..



Jo jag fick för mig ikväll att baka bröd, mamma kom och provsmakade. Det blev godkänt, tycker själv det blev super musigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0