2010-10-31 @ 09:55:50
Tjohoo!

Har varit vaken nu en halvtimme, är rätt seg idag, men det är det värt för jag hade så otorligt roligt igår! Här kommer några bilder, får flera av Sara senare idag eller i morgon så då kommer resten! :)




Lite bättre bilder här nu först på sminkningen. Jag är rätt nöjd med den, höll på sjukt länge med lösögonfransarna ;)


Jag suddade ut kanterna lite mera och fyllde på färg på sidorna efter att den här bilden togs, men typ såhär såg det ut


Thomas-Vampyr (tänderna hölldes inte kvar), Annu-Polis (drar i handklovarna, därför är bältet så högt upp ;) ) Fredda-Don Corleone


Jag o fina Emma


Joel, Thomas o Fredda


I Olliskön hittade jag goa Sara o Jessica, the cheerleaders


Jocke :D


<3


jag, Fredda o T


Jag, Jenna o Sussy



Kommentarer
Postat av: Anna

Coolt smink! :)

2010-10-31 @ 17:48:27
URL: http://annaforsberg.blogg.se/
Postat av: Annu

Tack snälla du! :)

2010-10-31 @ 19:55:07
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0