2010-10-29 @ 19:04:09
Nej, jag är inte död, men nästan. Var till akuten idag o blev uppkollad om vad som kan fela mig, men ska fortsätta ta den här "atmamedicinen" eller vad det nu är i 2 veckor, efter det om jag inte blivit bättre ska jag på blodprov igen och sen utgår man från de svaren..

I morgon är det halloween och jag har en perfekt utstyrsel, ni kommer att få se den i morgon! Det blir en tidig väckning eftersom jag o T ska till stan (han till optiker, sen ska vi shoppa det sista).

OJ, vet ni vad ÄNTLIGEN har jag fått tv-kanaler, så ikväll blir det IDOL-kväll hemma hos mig, hur jäkla nice är inte det?? :)

Vi ska käka ost också ikväll, mumsfilibabba!

Vem hejar ni på i idol? För mig är det nog Elin (för att hon är en duktig finlandsvensk från finland) och Linnea.






Kommentarer
Postat av: Christina

Jag hejar på Jay och Daniel. :) Kvinnor i all ära, men män är bättre på att sjunga, tycker jag. :)

2010-10-29 @ 19:22:12
URL: http://christina.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0