2010-10-28 @ 06:37:35
Har legat vaken länge redan, dels för att Leo kom och väckte mig, dels för att min magknip är för jävlig! Känns som någon håller på att såga mig itu inifrån!

Har inte blivit många timmars sömn inatt, nej, nej! Vridit mig i sömnen och försökt sova, men det har inte gått. Jag gissar jag är i en svacka just nu, kanske det är när hösten kommer emot? Thomas kommer hem ikväll så förhoppningsvis får han mig på muntrare humör! Nu ska jag ta en till värkmedicin och se om sågen i magen försvinner, för snart börjar jag gråta, tar så jävla ont!



Varför magen nu också, räcker det inte med att hostan är tillbaka o plågar mig. (får ny medicin idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0