2010-10-19 @ 09:16:06
God morgon!

Nu har jag redan varit vaken i 30 min och ätit min frukost, gröt. Ska till gymmet nu kl. 12 så gäller att ha ätit 2 h före träning. Men jag måste erkänna att jag är rätt så trött efter igår, och idag höjs repetitionerna på gymmet, så får se om jag orkar ;)

Fy alltså jag fick panik imorse kring en 7 tiden. Jag vaknade och svängde mig utan att öppna ögonen till sidan, o när jag vänt mig så känner jag något lurvig, öppnar ögonen o se jag ligger halft på Leo. Fy farao vilken panik jag fick, flög bort från honom o skakade förbrilt på honom för att se om han levde, vilket han gjorde. Han såg mer på mig som "vad fan sysslar du med, låt mig sova i fred!".

Fy vad det var obehaglit, trodde serist jag legat sönder honom :( Som bäst ligger han här bredvid o jagar mitt öra?!



Jag vill aldrig något ska hända min lilla skatt!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååh han är så söt :D

2010-10-19 @ 11:29:18
URL: http://annaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0