2010-10-18 @ 10:47:24
God morgon!

Nu har jag fått sova ut riktigt ordentligt. Har precis ätit frukost och konstaterat att jag inte har min necessär (eller vad det nu heter) i min räseväska!! Trodde jag, det var bara i ett annat fack, hehe!

Ja men hur som helst, jag ska snart kolla på Desperate Housewives, sen ska jag snabbt fixa mig kolla kontot, och bege mig mot stan var Sara vänta på mig. Vi ska springa några ärenden o kolla i butiker! Känns skönt att inte ha några planer över huvud taget (före jag bestämde dejt med Sara) idag. Har alltid ultl program.

Ett MYCKET bra tecken är att min hosta har magiskt blivit aningen bättre, har bara hostat i 20 min idag på morgonen, brukar hosta de första 2-3 timmarna  o samma på kvällen! UNDERBART!! :D



Titta vad bra kvalitet på bilden som min lilla bajskorv till kamera tog för 1,5 år sedan. Nu håller den på att ge upp. Bäst att köpa en ny tror jag bestämt!!

Kommentarer
Postat av: Malin

FIN bild på dej :)

2010-10-18 @ 11:49:31
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: mags

Snygging!

2010-10-18 @ 13:00:50
Postat av: J A N I N A

SKITFIN bild! :D

2010-10-18 @ 19:57:52
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0