2010-10-14 @ 13:24:17
GRATTIS ÄLSKADE SYSTER PÅ FÖDELSEDAGEN!! Min fina mellansyster Ina fyller år idag, så alla ska gratta henne tycker jag! Jobbigt att inte kunna ge kramar till henne nu, men får vänta några veckor tills hon kommer hit! :)

Jag hade feber i morse, men mätte precis o har bara högre temp nu, kanske burana gjorde susen denna gång?? Har skrivit 2 tenter idag, i data + bokföring. Båda var svåra, men tror nu så här i efter hand att data gick bättre, kom inte fram till rätt svar i bokföring fast jag räknade på 3 olika sätt..

Ikväll kommer Thomas hem, ska bli så skönt att se honom, när man är sjuk vill man ännu mera gosa med någon o Leo stinker rumpa nu efter att han varit på hus, så.. ;)

Nu ska jag ta en powernap, mitt huvud värker s det sprängs snart, sen ska jag slänga på en tvättmaskin, suck.. Jaajaa, vi hörs senare ikväll :P



Jag borde börja ha glasögonen i skolan, det kan förklara min huvuvärk nu?? Men jag bilr ju så sexig i dem, vill ju inte sända ut fel signaler ;) haha nå nä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0