2010-10-11 @ 09:23:35
God morgon!

Har  redan varit vaken 1 timme, har bara legat kvar i sängen o surfat lite. Nu ska jag stiga upp och äta frukost, sen blir det gymmet och sen blir det bokföring som ska fixas!

Pratade med mamma i telefon igår kväll, fick den "glada" nyheten, att om inte min hosta blir bättre måste jag ev. opereras. Så i värsta fall har jag 2 operationer att "se fram emot" de kommande månaderna.. Jag har sådant flyt med sjukdomar tack vare körtelfebern som fuckade up allt för mig! :(

Men nu ska jag fixa gröt till mig, hörs efter gymmet!





Kommentarer
Postat av: Sara

Oj nu blev jag sugen på gröt :P



Men oj nej. Vad är det egentligen som dom kan operera`mot hosta? :(

2010-10-11 @ 15:39:57
URL: http://saralene.blogg.se/
Postat av: Studiobootleg - Alltid ny och skön musik!

Nice blogg!



Vill du ha den nyaste och bästa musiken besök då mig på studiobootleg. Där jag lägger upp den senaste musiken som inte nåt radion än i alla smaker.

2010-10-11 @ 16:01:52
URL: http://studiobootleg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0