2010-11-04 @ 22:48:19
Nyfiken :) (kommenterade inlägget F*n vad jag är bra!!)
Hej! fin blogg du har, I like! å grattis till "nya" formen :p lite nyfiken, vad läser du för bloggar själv?


Svar: Tack ska du ha! :) Vad jag själv läser för bloggar varierar ofta från dag till dag. Men de bloggar jag läser precis varje dag är:


- Sara, såklart för att hon e min kompis, men älskar hennes outfitbilder. Tycker hon har så bra klädstil. Sen måste jag väl generat erkänna Kissie, FAST den bloggen var bättre förr när det inte konstant handlade om skönhetsoperationer, polisanmälningar o uthängningar hit och dit. Emelie Ohlsson, eftersom hon inspirerar och tar så ortoligt fina bilder. Samma gäller med Elin, + att hon gör så otroligt fina bloggdesigner.

Sen andra bloggar jag läser när jag har tid att ta det lugnt o surfa (alltså 1-2 ggr/vecka) är följande:

Då jag vill ha inspiration med smink kollar jag alltid in Saras blogg, hon sålde I.D. till mig förra året billigt! Angelinas closet kikar jag också in då och då, lika så med Blondinbella, men båda börjar bli lite tråkiga. Jag gillar att läsa bloggar som är ungdomliga och inte för vuxna. Gärna med humor. Så AnaGina o Egoinas bloggar älskar jag! Sen kikar jag in på mina före detta skolkamrater Satus o Janinas bloggar ibland också. :)

Så där har du de bloggar jag "regelbundet" läser. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0