2010-11-13 @ 22:24:31
Okej en snabb resumé av dagen.

Blev bjuden på våfflor av Thomas till frukost, mumsigt värre!! Sen kollade vi 24 och myste en stund innan vi stack iväg till simhallen var vi befann oss kl. 13-15:20, kom hem och fixade mat och fick ett hemskt besked, och sen mysa o berätta hur mycket den andra betyder för en i 30 min innan jag måsta köra T till tåget. Alltså detta var nog värsta gången hittills, ville bara springa ut o gör så han missade tåget! Nåjaa, efter jag fört my love till tåget for jag till Hanna o spenderade flera timmar av kvällen, tiden bara rusade iväg helt ofattbart. Nu är jag hemma och var som en liten baby som skiljts från sin mamma för första gången, för jag bara grina när jag kom hem. Det är jobbigt att sakna en person o vara borta från en man tycker så enormt mycke om!



Första gången vi träffades, Johnnys villafest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0