2010-11-25 @ 14:22:34
Fan vad ont det tar, jestas! Nu har bedövningen börja avta 2h efter operationen. För er som inte opererat ut visdomständerna kan jag sammanfatta det kort.  Ni ska tänka nu att jag har super liten smärttröskel, så det behöver inte kännas såhär på er :)

Först berättade den ursnälla o gulliga kirurgen vad hon skulle göra. Hon sa hon såg jag var livrädd o berättade vilka skeden som skulle göra ont och vilka som skulle kännas mindre.

Först bedövade hon i 4 omgångar, på insidan och utsidan både uppe och nere i käken. Första sticken gjorde så jäkla ont! Men sen kände jag ingen smärta. Efter att bedövningen hade börjat hjälpa så kände man bar tryck när hon vickade på tanden och så. Men 2 gånger, när hon skulle dra bort nedre tanden och när hon skulle sy ihop köttet gjorde de så ont att hon sprutade in mer bedövning, sen kände jag inget mer.

Det var med andra ord inte så farligt, det är nu efteråt som det tar för jävligt ont!!

Kanske slänger en bild sen hit på hur svullen jag redan är, om jag vågar.. Hoppas den går snabbt ner!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Hemskt om du ha tagi bort två ?! ja höll på o dö av att ta bort bara en! Hoppas du int har lika ont lika läng som ja had, d va int kul! :/

Krya på dej ! :)

2010-11-25 @ 14:54:38
Postat av: Annu

Operationen va inge fel (Efter bedövningen), men nu har jag rätt ont o så slutar de inte blöda!

Tack vännen!

2010-11-25 @ 17:09:18
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0