2010-11-02 @ 13:50:38
Gaah, alltså sitter i skolan o försöker med matte, men har kört fast! Hur fasen kan man inte detta som man räknat i gymnasiet?? Skäms på mig (o lite läraren, höhö).

Idag blir det endast skolarbeten och bara skolarbeten. Idag kommer det med andra ord vara en tråkig dag och inget annat än skolarbeten att uppdatera bloggen om.. Har redan huvudvärk. ;)

Jag har fått en hel del mera besökare den senaste veckan. Ja, jag skriver fortfarande för mig själv, men kul när andra tycks gilla "min vardag" ;) Men jag blir så nyfiken på en grej..






Ni får vara anonyma om ni vill, men vill ha svar av så många som möjligt. Gör det för att muntra upp mig i allt pluggande, visst! ;)



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker det är kul att se vad som sker i min gamla hemstad! Och såklart vad du pysslar med också ;)

2010-11-02 @ 15:23:56
URL: http://annaforsberg.blogg.se/
Postat av: maria

jag följer din blogg och tycker det är kul att läsa hur det går för dig, titta på dina fina foton och skratta åt dina roliga saker som händer :) keep up the good work!

2010-11-02 @ 16:16:17
URL: http://onedayinthelifeofjewel.blogspot.com/
Postat av: Christina

Jag vet inte hur jag hittade hit. Men fast jag inte känner dig på det viset så är det kul att följa vardagen. :) Får lite distans från sin egen ibland tråkiga vardag när man läser om andras.

2010-11-02 @ 16:38:32
URL: http://christina.ratata.fi
Postat av: Sara

För att jag känner dig ;)

2010-11-02 @ 16:51:32
URL: http://saralene.blogg.se/
Postat av: Cecci

Har ingen aning om varför jag började läsa din blogg (har aldrig träffat dej) men jag följer den för att du uppdaterar ofta och bjuder på dej själv.

Vet int om man fick säga nå negativt (ta int illa upp ;)) men mindre hästbilder önskas! Ja vet de finns många hästintresserade läsare (t.ex. Malin, hehe) men det har blivit lite för mycket på senaste tiden. :>

2010-11-02 @ 17:04:40
URL: http://cecclanz.blogspot.com
Postat av: anonym

Jag läser din blogg varje dag! Den är så himla bra! Tkr om att du har bilder i varje inlägg. Dit liv är intressant att följa med i!

2010-11-02 @ 19:42:49
Postat av: H

de e kul då du lägger ut roliga bilder på dig som har humor i sig! De e få flickor som vågar lägg ut bilder på sig utan smink och då de gör en massa miner! fortsätt me de! :) o mer hästbilder o om hästar! :)

2010-11-02 @ 21:06:04
Postat av: Anonym

Jag håller med föregående talare, roliga bilder, växlande innehåll. Det blir aldrig tråkigt. Känner dig inte men vet vem du är. oj låter som jag är en stalker, men det du skriver om är intressant och som Christina skrev, skönt att få ta distans från egen vardag några minuter. =)



Fortsätt bara på samma spår!

2010-11-02 @ 21:30:43
Postat av: Sofia

Jag tror att jag halkade in på din blogg via en annan "häst blogg". Jag läser sporadiskt och gillar att den är varierande, men kanske främst inläggen om ridningen och de andra djuren eftersom jag är en inbiten djurmänniska. Som några andra också har skrivit är det skönt att få distans från sin egen vardag en stund ibland :)

2010-11-02 @ 21:38:48
URL: http://hiia-sofia.blogspot.com
Postat av: Joels Emma

U know me :)

2010-11-03 @ 07:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0