2010-11-24 @ 15:57:29
Det gick bra på gymmet idag, fick lite fan i mig efter att inte fått det resultat jag velat ha igår. Så gjorde extra i varje övningar och i helt bar tempo.

Efter passet o duschen tänkte jag att jag skulle prova på en del till fönen som man använder när man vill ha lite lockigt hår. Inte blev det så fint inte men vågigt i alla fall ;D Så när jag bokat in nya tider så sa hon som oftast mäter mig o hjälper mig "Du är så vacker. Som en docka!", det var precis en sådan kommentar jag behövde höra idag.

Nu har jag, mamma och pappa käkat subway och jag ska byta om till ridkläder och börja bege mig mot Vörå för att rida Petki och Ami. :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0