2010-05-02 @ 21:59:21
Cecci - "men har man borttom ska man nog inte äta vid Kantarellis." Du måst ju förstå att de tar länge en dag som första maj, då det är mycket kunder. Antar att ni inte var ensamma i restaurangen... En vanlig kväll tar det ju inte lika länge. Om man dessutom har bråttom när man är ute och äter så kanske man borde fara till Subway eller liknande istället. Vid lunchtid på vardagar går det ju också fortare.

Men det är ju självklart att jag vet det tar länge att fixa mat på en fullsmockad restaurang. Men vi har varje år varit ute och äta på 1a maj, och det har aldrig tagit så länge att få mat som det tog på Kantarellis, men  när maten väl kom så var den super god! Det är även många bekanta som har sagt att de upplevt det tagit lite väl länge innan maten serverats, och det är även min åsikt. Men maten var som sagt mycket god (huvudrätt som efterrätt), maten var fint dekorerat och själva restaurangen är super fin inred.

Det enda minuset (förutom att det tog länge innan maten kom) var att mamma + en annan man vid bordet bredvid  vårt, fick en mediumstekt biff, fast de beställt en genomstekt biff. Man vill ju ha det man beställt  menar jag. Alla har ju olika åsikter, och detta var min efter mitt besök vid restaurangen:


God mat, lååååångsam service, passligt pris och fin restaurang i övrigt.
Men är du vrålhungrig ska du vara beredd att sitta och vänta medan snålvattnet rinner för dig när delikatesser serveras till borden runt dig. Men Kantarellis borde ändå vara ett alternativ för den hungrige som har tid att vänta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0