2010-05-07 @ 12:20:21
Jag tänker testa på en diet (minns som vanligt inte namnet), var man lämnar bort alla kolhydrater. Alla är jag medveten om att jag inte kommer klara av att lämna bort, men ska försöka i alla fall! :D

Så idag ska jag käka ungskorv, endast! Haha, får se hur detta komemr att gå, jag älskar ju potatis, pasta, makaroner och för att inte tala om BRÖÖÖD!!! Men ska se om det fungerar, ska ta och googla lite nu vad man kan äta, och fixa för recept med låg procent, eller noll procent av kolhydrater! :)

Jag har klarat att inte äta kolhydrater hittills idag i alla fall, HÄHÄ. Detta är dömt att misslyckas!! ;D



Kommentarer
Postat av: Mersikka

Ja ha hålli på med dendär dieten snart .. ett halvår, förutom då ja va på semester ofc. :) Det går nog bra, man måst bara motstå. Men hur ska man äta kyckling utan ris???? :(

2010-05-07 @ 13:14:18
URL: http://mersikka.blogg.se/
Postat av: Lena

Tror e kan finnas kolhydrater i korv å..beroende på sort..e ti köp helkötts å int nå skit korv som e finns massa mjöl å grejs i ;) Lycka till...

2010-05-07 @ 15:32:55
Postat av: Anna

Det är inte bra och utesluta alla kolhydrater.. Hjärnan måste ha det för att orka ordentligt :) Bästa är att sluta äta allt vitt istället, och välja mer fullkornsprodukter! Då typ dinkel, bulgur, matvete osv..

2010-05-07 @ 17:04:07
URL: http://annaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0