2010-05-04 @ 17:28:10
Nu har jag varit hemma i snart 30 min. Photoshooten gick super fort, vet inte om det är ett bra tecken eller inte. haha! Det märktes jag inte stått framför kameran på länge, för jag var super nervös, jag glömde sätta i örhängen och läppstift, så det blev lite halvbra! ;) Jarmo sa nog han fick det han ville, så hoppas han bara inte var snäll haha, nä men nog gick det väl helt bra, kul var det i alla fall! :)

Lite kul bara att jag är så fin i håret och smink nu, och jag ska inte ut ikväll. Det är ju iof ollistisdag idag, men jag är pankilainen!

Här är lite stegvis bidler på mitt hår när det fixades idag. :)


Blev nöjd med sminket, men håret skulle bli afro, men det hanns inte fixas.. :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0