2010-05-03 @ 12:04:33
Surfar fortfarande och hittar inga skor jag vill ha. Eftersom jag ska ha skorna på mig hela dagen vill jag inte ha högre klack än 10 cm, men inte lägre än 7cm. Färgen vill jag ska vara nude, grå eller ljus brun för att de ska passa min klänning. Hittar ingenstans sådana skor. Ska ta en sista gång kanske i morgon och fara till stan för att kika runt. Tänkte jag skulle få med smakråd. Någon frivillig som vill komma? Hör av er! ;)

Tittar lite på smycken också, och har kommit fram till att örhängen + ringar (eller armband) för göra utsmyckningen. Så blir att hitta något sådant i "shopping Vasa" också. GAH, snart får man veta det riktiga resultaten i studentskrivningarna!!!!

Sitter annars och försöker klippa ihop det lilla klippet från gårdagens hoppande, men hittar ingen musik som passar.. :/


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0