2010-05-03 @ 10:28:33
God morgon alla sjusovare!

Har precis sigit upp efter min skönhetssömn. Idag ska jag försöka vara aktiv och endast läsa på inträdes prov (till skolor jag inte ens vill in till längre).. Så idag kommer jag absolut inte ha något liv över huvudtget!!

T är dessutom första dagen på jobbet idag, så jag ska också leka husmor och fixa ihop lasagne tills han kommer hem (blev ju aldrig någon lasagne när jag skulle göra den i fredags).

Nu ska jag ta och bädda sängen och göra andra tråkiga sysslor innan jag sätter igång! Tänkte dessutom fara till Ansu en sväng ikväll och kifa bilder från grillfesten så jag kan slänga upp hit!

Ha de gött allt folk!

Kommentarer
Postat av: Sabrina

2010-05-03 @ 18:55:47
URL: http://sabrinaannette.blogg.se/
Postat av: Sabrina

Vart har du sökt in? :) (råkade tydligen skicka kommentaren innan ja hann kommentera)

2010-05-03 @ 18:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0