2010-05-18 @ 10:21:18
God morgon!

Haha, alltså jag drömde  värdlens sjukaste dröm, haha! Orskar inte berätta hela drömmen för det är så råddig och lång. Men "kort sagt" så såg jag 2 män försöka bryta sig in i en polisbil och jag sade de skulle sluta vara s idiotiska när poliserna kommer snart tillbaka. Då började den ena mannen av inbrytarna säga något och börja jaga mig, så jag sprang undan honom ett tag och tappade bort honom sedan.

Efter jagandet sprang jag tillbaka till bilen, och då sköt den andra mannen mig i axeln, magen, och strax under bröstet. Jag kände hur blodet forsade ur mig, och jag föll ner på knä och sedan på rygg och skadade axeln. Sen vaknade jag på ett sjukhus och där var familjen och väntade och sade jag varit nersövd i 3 dagar för att jag skulle återhämta mig. NU kommer det lilla roliga nå väl så jag tittade neråt och såg att de opererat bort en stor bit av mitt vänstra bröst!! S jag frågade vad som hänt, så sa de att de fick inte bort kulan ur bröstet för det var så stort, så de måste operera bort en bit av det för att komma åt den. DESSUTOM hade de opererat tillbaka bröstvårtan helt fel, så den var MYCKET högre upp än de högra bröstet, haha!

Efter sjukhusvistelen kunde jag nog röra mig o så helt bra, men för att få "tycka synd om mig" blickar och kramar, och bli behandlad som en prinsessa så betedde jag mig som en dödssjuk människa, haha! Och när ingen såg så lekte jag häst, och hoppade hinder med riktiga hästar...


HAHA, ja det där var den korta versionen av drömmen, den var helt sjukt lång. Men fanken de där brösten såg roliga ut! ;D Tur det bara var en dröm

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0