2010-03-23 @ 09:11:52
Vaknade för kanske 30 min sedan, men har inte orkat stiga upp ur sängen. Ligger med datorn i famnen och äter Nacho chips, haha! Har en sömntuta här bredvid mig som grymtar till nu som då. ;D


Tänkte strax gå och göra en ordentlig frukost, sen om någon timma tänkte jag ta på min springskorna och skutta iväg en kort länk. Kan ju inte springa allt för hårt, eller långt nu när jag inte riktigt är i skick, och varit sjuk så länge, så bli bara ca 1,5 km. Tänkte jag kar på till 3 km nästa vecka om jag orkar springa 1,5 km i rask takt utan pause.


Ronja får ju egentligen inte vara i sängen, men efter hon passerade 10 år-sträcket får hon vara uppe i min säng med mig och Thomas. Då sover hon i fotändan och snarkar + fiser, haha!



Ha en fin solig dag!


XoXo
Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0