2010-03-04 @ 14:47:04

körde fast med bilen på GÅRDEN, blev ett hej halo innan vi var loss.. NU blir jag less på all snö!! Såg på vägen till stan också att det var ett hur var det blåst så det var massor med snö, så halva fönstret syntes inte?!

Tänkte prova på att åka till Vörå ikväll på en ridlektion, har inte ridit på aslänge, så ska försöka mig på det ikväll nu. Jag är inte frisk, men lite bättre så tänker passa på. Hoppas bara att jag itne blir sjukare efter!!! :D

Håll tummarna för mig att jag int insjuknar mer, nu ska jag trsaka iväg på finskalektion och vara duktig finska-talande Annu i 60 min!


 


Nu e jag off till min finskalektion..



XoXo
Annu

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0