2010-03-27 @ 12:19:19

Jag kanske inte konkret njuter av denna smärta i fötterna, men den berättar iallafall att jag hade en ÄSSÄ kväll igår! :D

Var först och förfestade hos Henrika + tog en rolig bussfärd mot stan och vidare mot kuntsi för att kolla en konstutställning. Edith jobbade där, så vi tog något vinglas och gick runt och betraktade konsten. Sen gick vi in till staden och vidare till Ollis var vi även slutade kvällen 4,5 timmar senare.

Hade så jävla kul! Fick tom. Edith att dansa på borden, trodde ALDRIG jag skulle få uppleva det i hela mitt liv, men vi ägde dansgolvet + borden, haha!

Bilder kommer säkert i morgon, för nu ska jag rusa iväg o föna håret, vi ska vidare norrut på galej. Studentskrivningarna är över nu, så jag har tillåtelse att få festa! :D


XoXo
Happy-dagen-efter-Annu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0