2010-06-16 @ 12:58:50
Jag vet inte varför, men när jag vaknade idag så var jag på så jäkla irriterat humör, bara kände hur jag ville ha sönder något!! Nå jag kollade filmen och den var helt ok, ingen jag rekommenderar, men gick att se.

Nå väl, så tänkte jag att jag skulle vara snäll och klippa gräset, men då får jag inte igång den där jävla gräsklipparen. Jag fyllde på bensin och allt men inget fungerade!!

Nå så tänkte jag, nä men jag far till simhallen och simmar, men då hittade jag inte min simdräkt med tillbehör, så nu ska jag ladda telefonens batterier en stund så ska jag fara ut och springa och rensa tankarna lite.

Finns inget värre än att vakna och vara irriterad från första sekund!!


Här kommer lite bilder från då jag och T var på födelsedagstårta till Ansu i förrgår.



T som väntar på tårtan



En super smarrig tårta, den hette något med Party ytot jag. Gott var det med massa godis på



Mot kvällen så följde Ansu med mig hem i regnet, eftersom Chip (hennes hund) skulle och uträtta sina behov. HAr jag inte söt regnjacka ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0