2010-06-21 @ 15:03:41
Alla vet det inte men jag har varit en super duktig simmare. Jag tävlade aldrig efersom jag hatade simning, och jag var tvingad att simma så att jag inte skulle få scolios. Idag är jag glad att jag blev tvingad att simma, för damn vilken snygg kropp jag hade då jag simmade 3 ggr i veckan. Så nu tänkte jag att jag skulle ta och börja igen, vem vet ifall jag börjar simma varje gång som T är på gymmet?? För det är asbra träning!

Nu klockan 5, när han och Joel drar till gymmet drar jag och simma, ska bli så könt! MEN!! Jag har inte använt min simdräkt sedan jag var i den där toppkonditionen och hade en kropp att dö för nu, 1-2 klädstorlekar större så är den simdräkten aningen för liten ;) Så jag fick låna mammas, som jag i alla fall inte tycker är särkilt snygg. Men tänkte ajg tar med båda till simhallen så provar jag ifall jag skulle av något mirakel komma i min gamla när den är blöt??

Hehe, men nu ska jag i alla fall gå och äta någon smörgås så jag inte dr av hunger i bassängen..


tar några simtag i luften och värmer upp..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0