2010-06-16 @ 19:25:06
Annat kan jag inte påstå, har inte ännu blivit på bättre humör ännu. Gräsklipparen bråkade med mig igen så jag sträckte armen, ta svinont att bara skriva nu! Behöver verkligen någon som kramar om mig nu o får mig på bra humör..

Har jobb i morn i alla fall, så då blir man väl på bättre humör (jag vet andra brukar tycka tvärtom, men jag älskar min arbetsplats o mina arbetskamrater, de är så snälla o goa).

Nu ska jag gå och raka mina ben, de börjar se ut som ett par gorillaben snart, haha!

Ha de gött!!







Kommentarer
Postat av: Sara

Nåå! Va söt du e! :)

Men det är nog verkligen så. har ju vari ensam nu ganska mycket i två dagar, å det ha vari så tråkigt utan er :'( :'(

2010-06-16 @ 20:06:49
URL: http://saralene.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar på kommentar: Jaa, men både du och jag mår säkert bra av lite hälsosamt kroppsfett! Lika snygga för det e vi ju, och behöver int få hör nå sånadär jobbiga saker! ;)

2010-06-16 @ 22:11:03
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0