2010-06-18 @ 16:17:20
Alltså det stormar som fanken här ute, öppetskylten blåste just omkull, det regnar så hårt att det kommer på fönsterrutan, flaggan ser ut att snart flyga bort. Det stormar så att man tänker "I don't want to die!". Utan att överdriva!

Nå well, de va inte därför jag tänkte skriva, utan jag tänkte skriva för att mamma ringde precis och berättade att de ska åka och titta på en hundvalp i morgon. Jag jobbar ju såklart, så det blir mamma och pappa som åker och kikar på den. Rasen är labrador (den typen som på bilden). Pappan är "vanlig" labrador och mamman är en blandras mellan "vanlig" labrador och jaktlinjen av labrador. Så det kan bli en super mysig labrador.

Det är bara det som känns jobbigt att det känns som om vi inte hedrar minnet av Ronja genom att skaffa en hund så snabbt. :( För INGEN hund eller djur har tagit så stor plats i mitt hjärta som Ronja! Ska scanna in bilder på henne från valp så kan jag visa hur söt hon var!

Sen paxade jag en kissekattunge till hösten, det är en kille. Men det kan också hända ägarna vill behålla dem när de bara är 2 st, men om de inte gör de så har jag en kisse till hösten, MYYYS!!

Sitter ännu på jobbet, slutar kl. 19.00, och då jag slutat ska jag leka chaffis. Men kanske lika bra att jag hamnar ut att leka chaffis då jag tidigare inte behövt leka det, hehe.

Hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0