2010-06-20 @ 21:51:03
Ligger tvärs över sängen nu med Thomas. Han messar och ringer runt till olika människor och jag ligger och kollar på hans egofoton han tog med cammen på datorn igår kväll då jag somnade, haha.

Som bäst väntar vi på att bastun ska bli klar och att ngr 24 avsnitt ska ladda klart. Tänkte i alla fall ladda upp ett foto han tog igår som jag tycker han är skitsnygg på!! :D

 

Och sedan en bild var han är mindre vacker, haha!!

 

 

 

 

Haha, är jag inte tillsammans med en underbart sexig apa? ;D Näe, men nu ska jag ta och gå och fixa de sista vedklabbarna i spisen till bastun! :D


Hoppas ni haft en fin dag! :D

 


Jag är precis lika snygg som min karl




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0