2010-06-07 @ 08:51:10
Kom 1 h för tidigt till jobbet idag. Vet inte vad jag tänkte haha..


Vad heter du? Anna-Karin Åkers
Vad kallas du? Annu eller A-K
Vad vill du bli kallad? Annu
Stjärntecken? Stenbock
Var bor du? Smedsby
Vad ska du göra i sommar? Jobba, och då jag inte jobbar umgås med fina människor
Hur mår du just nu? Tröttilainen
Vem är din förebild? Pappa
Vad är bäst med dig? Att jag bryr mig om de jag håller kärt, och står med fötterna på jorden.
Hur lång är du? 174 cm
Är du nöjd med dig själv? Allt som oftast
Har du fräknar? Har tydligen fått några på näsan
Vilket ämne har du bäst betyg i? Media, musik och gymnastik
Vilket ämne har du sämst betyg i? Finska, kemi, biologi
Favoritstad? Barcelona, Stockholm
Favoritsport? Ridning
Tror du på ett liv efter döden? Jag vill tro på det, för jag vill inte att vi bara försvinner efter detta liv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0