2010-06-01 @ 16:19:16
Fy farao vad jobbigt det känns! Alla utbildningar jag sökt till känns bara som ett fail. Jag vill inte in någonstans, inget locka. Jag vill ta ett mellanår och jobba, men med vad?? Kommer jag igång med studierna sedan igen när jag varit van att ha fast inkomst??

Dessutom fick jag en medicinkur att käka nu igen, hade tydligen urinvägsinfektion i alla fall, så det gjorde inte saken bättre nr jag fick fara till akuten idag och ta blodprov!!

Nej idag känns allt bara piss, och i morgon har jag inträdesprov till tradenom och jag vill bara lägga mig i sängen och dö!

Vanligtvis är jag positiv och glad, men idag är jag en riktig surfitta (finns inga milda ord tyvärr)





Hoppas ni haft en bättre dag än mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0