2010-06-03 @ 14:25:31
Hehe, tror inte Eva tycker om att jag inte tar hand om mitt hår särskilt bra. Det var otroligt nötta toppar så det blev rätt kort håret nu, men det växer ju.

Färgen blev en mörkblond eftersom mitt hår bleks sjukt mycke under sommaren så löns det inte att fixa det brunt. Jag vet det är många som tycker jag passar bättre i ljust hår, så ni får ju jubla nu, hehe! Nä men jag är nog helt nöjd, såklart sörjer jag ju längden, men det var inget man kunde göra åt det. På lördag ska jag till Eva igen och hon gör mig fin fin inför min student. :)

Jag håller på att storstäda huset just nu, så hinner inte ta någon ordentlig bild på håret, så tog snabbt en med min cam, men kan ta en bättre ikväll! :)


Vad tycker ni (tänk på att de e bajs kvalitet)


De e inte så orange/gult som bilden visar




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är vacker

2010-06-03 @ 16:52:42
Postat av: Anonym

Det blev ju fint! Du passar nog bättre med lite ljusare :)

2010-06-03 @ 17:16:01
Postat av: Anonym

fint! men de ju inte särskilt bra för håret att byta från mörkt till just sådär ofta!

2010-06-04 @ 13:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0