2010-06-13 @ 17:34:29
I morgon fyller min fina vän Ansu år, och jag har funderat på vad jag skulle ge henne i år, så  då började jag tänka hur hennes dag kommer att se ut i morgon -> vakna i sin lägenhet och bege sig till Vörå för arbete, så då tyckte jag att jag kan dra upp min bak ur sängen och åka och äta hotellfrukost med henne så hon får börja sin dag med en vän, så min väckarklocka kommer väl att ringa 06:30 i morn. :) Hon vet redan vad som är på gång, eftersom jag ringde och hörde med henne om hon skulle vilja ha det som en del av presenten. Så  nu får hon älja vilket hotell hon vill äta en god frukost på, så åker vi dit och jag bjuder henne på det!

Tycker inte ni också att hotellfrukost är bara för underbart gott! :D ÄLSKAR! Vad förväntar ni er ska serveras på en hotellfrukost??



Kommentarer
Postat av: Sara

Men det va ju no en bra idé :) det ska finnas nå gott bröd och myki goda ostar ;) haha.

2010-06-13 @ 17:55:14
URL: http://saralene.blogg.se/
Postat av: Catta

Oj, hotellfrukostar är oftast toppen! Jag förväntar mig färsk frukt så som meloner och mango, nybakat bröd, olika sorters juice, gott kaffe eller olika sorters te, en massa olika sorters pålägg, groddar och keso.. m.m.

2010-06-13 @ 19:00:19
Postat av: Anna

det ska finnas ägg, olika sorters bröd, jordgubbar, färskpressad orangejuice, gröt, flingor, marmelad, vattenmelon, mums!

2010-06-13 @ 20:08:35
URL: http://anna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0