2010-06-30 @ 17:05:33
Jag vet inte vad jag gör för fel. Jag får inte fonten på sidan att ändra på sig, och får inte rubriken i större font. Tycker jag har försökt allt, men det går ej.. MORR!

Snart låter jag någon annan göra en helt ny layout till mig och sköta den här efter! ;D

---------------------
update:
hur får man linjen under rubriken att INTE vara streckad, utan en helt vanlig linje?? Och hur får jag ändrat fonterna på sidan när det inte fungerar när jag ändrar på fonterna och storlekarna under navheader o d??



Kommentarer
Postat av: JANINA

så de int e sträckat måst du skriva solid (nu har du dotted eller dashed där iställe) :D

2010-06-30 @ 23:10:53
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0