2010-06-30 @ 10:49:23
God morgon alla sömntutor!
Här är jag nu på jobbet igen, jobbar ännu i moron sen har jag en dag ledigt innan jag börjar jobba igen. Mycket jobb kanske (?), men då jag har ledigt har jag massa roligt på gång! Jag har ex. 6 dagar ledig i rad i juli, (lys tycker jag haha) då ska jag och T och resa. :) Vi bokade båten igår så nu är den delen avklarat. Mysigt med båtresa tillsammans med ngn så go som honom tycker jag! ^^,

Jag blev bara så förvånad över att flypriserna stigit i höjden på bara typ 1 vecka? Kollade på Vikinglines priser, men där blev de svindyra eftersom de var typ slutsålt. Silja blev billigaste alternativet, men inte klagar jag, så sällan jag åker Silja Line, så detta känns lite som lyx fast vi inte tog de lyxigaste hyttarna (måste tänka på budgeten).



Örebro here we come (21-26.7)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0