2010-06-24 @ 08:46:36
Tjeenare!

Sovit gott? Det har jag gjort i alla fall, vaknade dock kring 6 när T's väckarklocka ringde, men innan han åkte iväg till jobbet fick jag en kyss som gottgjorde allt så jag somnade snabbt om igen. Nu sitter jag på jobbet igen och vi öppnar om lite mindre än 30 min.

Imorgon är det midsommar, ska ni hitta på något spec? Själv ska jag med mina närmsta goa vänner till Maxmo. Ska bli så jäkla skönt me att grilla, umgås, spela o sånt. Jag jobbar från 10-15 i morn, men efter det åker jag med det samma till Vörå. Sitter som bäst bara och funderar vad jag ska ta för kläder på mig, och med mig. Kommer nämligen fira hela helgen där.

Men kolla vädret, nu har de ändrat igen!! Nu ska de vara mulet i morn, morr, o regna på lördag, o såklart när alla ligger i krapula efter helgen (söndag) så är det sol??! WHAT??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0