2010-06-23 @ 09:43:26
God morgon!

Hann inte alls skriva något igår, hade nämligen fullt program från morgon till kväll. Men nu kommer en liten redovisning om vad jag gjorde igår.  ^^,

Först var jag redan från morgonen på kaffe med Vasas absolut snyggaste tjej Kajsa. Vi sprang båda några ärenden på stan, men sedan satte vi oss ner och pratade om allt möjligt. Fick mera info om inspelningarna till fashion week, haha det kommer bli nice! Men efter några timmars snick snackande måste jag säga hejdå till snyggingen min och dra vidare som också hon fick lov att göra.


Kajsa den jäkeln ska åka till Frankrike i några veckor, jag är så avundsjuk!!





Sen blev det att picknicka med Edith. Vi hade packat på oss smörgåsar, frukter, saft och gott humör. Först satte vi oss på en sten nära vattnet, men det blev snabbt kallt så vi förflyttade oss till värmen i bilen, heh. Planerade lite midsommar med fröken och skvallrade en hel del och avregera oss.

Efter att vi picknickat tog vi en glass på torget och pratade snabbt bort timmarna, så det blev att rusa iväg för mig igen..







När jag kom hem hann jag prata o pussa lite på T som kommit hem från jobbet, och efter det fick jag tillsammans med Ansu rusa iväg till Gamla Vasa var vi skulle få rida för Anna Tujulin. Jag red en häst som hette Vicky, riktigt trevlig häst. Först kände jag mig otroligt klumpig och fick henne inte alls att slappna av, men efter en stund när jag och hon började känna varandra gick hon riktigt fint och jag tyckte det var super skoj! :) Hade ingen kamera med så jag kopierade ett foto som Anna Tujulin tagit och var Ceicilia Österåker rider Vicky.



Super trevlig häst den där Vicky. Cecilia Österåker rider Vicky på bilden och Anna T har tagit bilden, inte från idag mao.


Efter ridlektionen blev det att snabbt rusa hem och hjälpa till med maten (som var färdigt lagad) och ta en pika dusch och iväg till Solf till Natten och Fredda. T fick bli fin i håret av Natten, och vi pratade lite dittan och dattan och kikade på TV.

Alla grejer jag gjort under dagen har ju självklart varit roliga grejer, men jag var nog trött, och somnade rätt fort när jag väl lade mig ner i sängen. :D

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0