2010-06-21 @ 14:47:18
Kanske lite för sent för ett God morgon-inlägg, men har inte hunnit skriva tidigare. Kom precis hem från stan, var och åt på en Thailänsk restaurang med mamma och pappa, köpte en väska, och kollade lite på herrklockor. Hittade en från Hugo Boss som jag gillade rätt mycke, satte undan den till onsdag då någon representant skulle komma till butiken och de kanske tar in nya modeller så får se då om jag hittar någon snyggare?? Jobbar bara 9 -17 så kan vara jag inte ens hinner fara dit och köpa den..

JO!! Jag hittade en maxiklänning som jag passade helt sjukt bra i, så den ska jag köpa genast jag får lön nu sista juni!! :D

Skulle annars ha fikat med Kajsa på stan idag, men våra scheman krockade, så vi tar det i morgon i stället. Ska träffa Edith också i morgon och diskutera Lady Gaga konsert m.m. det blir så bra dag! :D


Och så här såg min väska ut som jag köpte, helt perus och kostade bara 19,95 euro från H&M. Jag är ändå inte så försiktig med mina väskor, så det löns inte att köpa någon dyr när det kommer till mig.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0