2010-06-17 @ 11:38:23
Tjolahopp!!

Idag är jag på betydligt bättre humör än igår, bara att jag har huvudvärk. Har beställt lite grejer från apoteket idag, och ikväll ska jag och T boka resa till Sverige. I juli ska vi nämligen besöka min syster och hennes man (fy så underligt det känns att skriva det fast de varit gifta i 6 månader ;) ), så då lär ännu mera pengar av lönen (som ännu inte kommit) gå, men det är resan värd!

Jag har kanske en liten bekännelse att erkänna (eller hur man nu bruakr säga), jag är besatt av att kolla väder. Speciellt om det är något speciellt evenemang, ex. midsommarne nu när jag är ledig första helgen i juni, så då är det ju självklart jag vill ha bra väder. Så jag har kollat flera sidor på nätet vad de lovat för väder, och jag klippte ihop från de olika sidorna, så midsommarhelgen nästa vecka kommer att se ut som följande.






Sitter i alla fall på jobbet och väntar att Sara ska komma i jobb, mycket roligare då! :) Nu ska jag fortsätta jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0