2010-06-01 @ 10:23:50
Fy så underligt det var att skriva ut 1 JUNI. Tänk de e sommar nu, eller ja det ska föreställa det i alla fall. I alla fall så ska jag jobba min första dag på torsdag, lite mjukstart på 4 timmar. Sen nästa veckas torsdag drar arbetet igång på allvar! ;)
Ska vara på havetshus i år igen, och jobba som turistinformatör. Har dessutom mina fina arbtskollegor som förra året, Sara och Merja med. SKulle de inte var fr dem skulle jag tror jag inte ha sökt i år igen. Vi hade så bra sammanhållning och jobbade lite extra nu som då för att den som behövde skulle få ledigt någon dag för att kunna fara på något evenemang och sådär :)

Detta kommer bli en lika kul sommar på jobbet, hoppas bara inte lika shoppingberoende ;)



från vänster: Sara (har blogg), Jocke, Annu, Merja. Jocke jobbar inte i år, utan det kommer någon ny.


Jag tror bestämt jag har finaste utsikten från mitt sommarjobb. :)



I år har vi dessutom skönare öppethållningstider vardagar 9-17 och helger 12-20. Så det betyder man har 2 skift. 9-17 eller 11-19 på vardagar, och på helger 12-20. Så jag klagar inte alls. Ska bli skönt att få börja jobba.





Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du inte svara på frågorna du fick i frågestunden??

2010-06-01 @ 16:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0