2010-07-20 @ 22:42:42
Nu har jag slängt mig på sängen. Har ikväll alltså varit till Petalax för att hälsa på min och Thomas blivande kisse, Leo. Han var helt bedårande liten och helt perfekt. Mia, hennes man och barn var också helt underbara, så trevliga allihopa. En sådan familj med fötterna på jorden. På något sätt känns det bättre att hämta blivande husdjur från sådana ställen!

Efter Petalax åt vi och jag slängde mig på cykeln och for o cyklade i 1 h med Ansu och avreagera oss samt pratade framtid och minnen. :)


Här kommer några bilder Thomas tog från vårat besök i Petalax. :)



Påväg till Petalax, jag var faktiskt lite nervös, haha!



De hade massor av djur på gården och alla lika snälla o söta!


Våran lilla Leo





Snutten-plutten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0