2010-07-07 @ 21:47:54
Ja, man kan väl kalla mig det. Jag har nämlien bestämt mig nu att jag tänker börja hyra lägenheten. Vi kom också fram till att jag kommer att lämna med ca 90 euro i handen varje månad. Det kommer bli tufft, men ska försöka få ett extra jobb på sidan om skolan. :)

Mamma och pappa gillade lägenheten och tyckte den var super fin, så det var ju bara hemåt. Haha, dessutom har ajg super nära till Vanhamestari eller vad nu den där finska baren heter, haha! Nå men i alla fall, så det blir spara spara spara nu, och söka jobb till hösten-vintern-våren. Hur länge tror ni jag håller mitt humör uppe och positiv inställning?? ;D

Anyway, nu ska jag ta och ringa och berätta för fammo och momi att jag har sluppit in till Tradenom. :D

Hur många av er har ledigt nu annars? Vill veta hur irriterad jag ska vara över att jobba i såhär fint väder inomhus..




Kommentarer
Postat av: Sara

nåå, jag e ju ledig imorgon ;) eller nästan i alla fall ;)

2010-07-08 @ 00:19:49
URL: http://saralene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0