2010-07-06 @ 10:30:30
Jag älskar klackskor, jag är inte brydd i om jag blir 3 meter längre än alla andra. Enda gången  jag väljer att inte tar klacksor, är när man far ut på krog med någon som är mycket kortare än mig. Det blir bara jobbigt i längden (höhö) att böja sig ner när man diskuterar, men annars är det endast klackskor som gäller! :D

Jag har ändå alltid varit längre än de flesta, så vad gör då 10-15 cm till för skillnad? Kommentarer som "oj va lång du e" i negativ ton, "du sku ju int behöv ha klackskor då du e så lång" och "Annu slut va så lång!" så de kommetnarerna hör jag varje gång jag har på mig klackskor, men so what? Gillar jag klackskor, och är stolt över min snygga längd och långa ben är det väl bara bra?! :) Tar numera de kommentarerna som komplimanger, eftersom det är ståtligt att vara lång, och jag själv ÄLSKAR långa ben och höga klackskor. Allt under 7cm tycker jag är äckligt (självklart finns undantag). :D


Så klackskor till the tall people!! :D



Minglet efter Karisma showen hösten '09
. Jag är alltid längre än de flesta, med och utan klackskor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0