2010-07-09 @ 13:31:25
Har precis kommit hem, eller inte riktigt men sitter och äter en pizza som jag var efter, hinner annars inte äta, för nu ska jag snabbt byta om och ut och klippa gräset innan jag far iväg och rider.

Fasen jag älskar att vara på stan ensam, det är så skönt att gå i egen takt och bara göra och fara dit man själv vill! Får mycket mera gjort. Har köpt 2 saker, ett halsband jag länge beundrat när jag sett på modebloggarna, och sedan en klänning från H&M som jag länge suktat efter, och nu var den på REA så det kändes som att den ropade på mig. Så tänke ev. ha den ikväll får se.

Här är de jag köpte..


Halsbandet, aah älskar!





Klänningen, den har väl kostat något på 30 euro vill jag minnas, nu endast 10 euro.
Det var bar många exemplar som kedjorna var sönder på, detta var typ enda hela?
Skulle ha behövt storlek S, men de hade bara M kvar, därför är den så lös i midjan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0