2010-07-01 @ 15:12:06
Det blev inget av med den förra valpen vi kikat på. Den var sjuk så länge att det inte alls är bra. Men nu har vi kollat på nya valpar, de var bara 1 vecka så man kan inget säga än, men om 3 veckor kommer vi att åka o kika igen och då får vi bestämma om vi vill ha en vit eller brun labrador valp! :)

Så vi får ta hem valpen i slutet av juli (eller så var det början av augusti, minns ej nu). Så mysigt med en lite vovve valp igen.

Ligger som bäst i sängen och väntar på att T ska komma hem och tycka synd om mig. Men något som alltid hjälper mig när jag är sjuk, för att känna mig friskare så sminkar jag mig alltid och klär på mig vanliga kläder, för då ser jag friskare ut! :D Jag vet, jag är rätt smart ibland!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0