2010-07-31 @ 18:41:24


Jag njuter av varje sekund med min snygga och sexiga hunk Thomas. Han gör mig så otroligt glad och lycklig. Tänk om vi aldrig skulle ha träffats för snart 1 år sedan, den 8 augusti. Jag är så glad vi bådade tvingade oss till den där villafesten, annars tror jag inte vi skulle ha träffats och gått miste om det fina vi har idag!

Det är inte alla som får en underbar pojkvän som har allt en tjej drömmer om att han ska ha; längd, muskler, charmerande leende, fina ögon, manliga händer, gott hjärta, egen vilja.. Listan kan fortsätta hur långt som helst, men det jag vill få fram är att min fina T har precis allt jag fantiserat om. Han är första mannen jag känt jag kan lägga energi, tid och framför allt öppna mitt hjärta till, för att bygga upp något fint och hållbart!

Älskar dig!!



Kommentarer
Postat av: Sara

Så mysigt! :)

2010-08-01 @ 11:40:28
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0