2010-07-31 @ 17:35:55
Blev ändrade planer, resten av familjen åker inte alls till villan ikväll utan stannar hemma i Smedsby, så det betyder att jag fick ta och avboka tjejkvällen och åka hem till Smedsby för att ha qualitytime med familjen (Ina och Magnus är hemma i Finland fram till måndag).

Har lovat vara chaffis till T som ska till en polare ikväll, så det blir en riktigt lugn kväll för min del. Rätt skönt, har stressat som en tok för att få allt att bil perfekt med Ansus överraskningsfest igår, samt flytten som jag ännu håller på med.

Kram så länge, bilderna kommer upp efter 8 ikväll. :)


Bild från krogrundan igår.  Pate, Mikko, Jag o Tomi..

Min 18-års dagn, haha rätt slut den kvällen. Men HEY man fyller bara 18 en gång i livet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0