2010-07-09 @ 09:28:58
Sitter och smaskar i mig lite frukost som bäst och kollar FB samt bloggen.

Hur som helst så var jag och firade till Strampen med Edith igår att vi slapp in till de skolrona vil ville till! Så vi fantiserade om framtiden och skrattade till saker som hänt i vår gymnasietid. Tiden flög iväg, men vi avslutade i alla fall med en broilerpasta på abc, gött de! Min lilla kamera är sönder, linsskyddet far inte helt fast, så idag ska jag och föra den till top 10 och fråga vart jag ska föra den eller om de kan göra något åt den.

Ska bara snabbt slänga håret upp i an hårsnodd, klä på mig och smeta på foundation, en vidare till stan. Jag ska hämta ut lite grejer från apoteket, fara då med kameran och springa lite andra ärenden på stan. Sedan ska jag hem och klippa gräset, fixa mat, iväg o rida och sist men inte minst maxmodansen. Ska servera 2 timmar där i början, men den blir det nog bara att bugga loss!

Nu ska jag skynda iväg till stan så jag hinner med allt! :D




Älskar honom av hela mitt hjärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0