2010-07-08 @ 08:30:17
God morgon!
Det var så fint att köra över replotbron idag, solen sken och det var vindstilla så vattnet var helt blankt. Sitter som vanligt och äter frukost och startar upp för dagen. I morgon är jag ledig hela dagen så det ska bli skönt, men då igen så har jag ärenden att springa så får se om jag hinner sola över huvudtaget ??

Haha, jag drömde annars inatt helt underlig dröm. Det brann i vasa men min lägenhet kunde inte brinna för den var för fin, hah! Så det var lång kö utanför mina fönster och min dörr av människor som ville räddas av elden, helt sjukt! Jag kände mig lite som i Resident Evil I (skräckfilm/Thriller), gällande den punkten att vara inlåst och folk står o bultar på dörren och ser helt förjävliga ut (brännskador)..

Fy så mätt jag är nu, ska bara trycka i mig yoghurten ännu så ska jag gå och hissa upp flaggan och hämta Vasabladet och se vad som skett i världen igår. :)

Hörs senare!
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0